Mobilní jeřáb je konstruovaný na principu věžového jeřábu s vozíkem, přičemž všechny montážní a demontážní kroky jsou předem naprogramovány v Siemens PLC podle osvědčeného konceptu Spierings.
Dvoudílný teleskopický stožár má pevnou stěnovou konstrukci. Konstrukce a třída oceli společně zajišťují nejvyšší možnou tuhost a stabilitu. Třídílný skládací
výložník má příhradovou konstrukci převážně z vysokopevnostní jemnozrnné oceli. Hydraulické válce zajišťují blokování stěžně a výložníku, vztyčování a teleskopické nastavení stěžně a polohování zátěže a proti výložníku.
Konstrukce je navržena tak, aby umožňovala 10 000 montážních a demontážních cyklů.
Dieselový motor Detroit VM namontovaný v nástavbě pohání tři hydraulická čerpadla, aby se různé současné pohyby jeřábu navzájem neovlivňovaly.
- K dispozici je pohodlná kabina jeřábu vybavená mimo jiné samostatným ovládacím panelem a displejem zobrazujícím údaje o zatížení a dosahu.
- Namontované sedadlo řidiče Ize nastavit podle hmotnosti, má různé polohy a lze jej posunout podélně i příčně pro usnadnění přístupu.
- Standardní příslušenství v kabině dále zahrnuje rádio/CD přehrávač, interkom, elektrické topení (3000 W), hasicí přístroj a pět slunečních rolet.
- Kabina je namontována na vnějším stožáru ve výšce 15,5 m, nebo 26 m. Do kabiny se lze dostat z výtahu po žebříku. Poklop za sedadlem umožňuje přístup do kabiny.
- Rádiové dálkové ovládání (HBC) pro ovládání jeřábu.
- Možnost zvednout výložník o 30°.
- Výložník je vybaven pěti LED žárovkami.